Sieć GSM: Orange
Sony Ericsson: Szajsung U800
Wysłany: 2009-07-02, 23:40 Przywitaj się
Jesteś nowy na forum? Przywitaj się ładnie, napisz parę słów o sobie, skąd jesteś, itp. Być może informacje te pomogą w zorganizowaniu kiedyś zlotu se24.pl? Może Twoje umiejętności będą pomocne przy rozwoju i utrzymaniu forum?
Ja mam na imię Tomek, mieszkam w Dąbrowie Górniczej.
W miarę możliwości mogę pomóc w zakresie:
- komputery (głównie hardware, składanie zestawu),
- telefony (wybór modelu),
- małe co nieco z zakresu przedmiotów ścisłych (Technik Informatyk + 6 semestr na Zarządzaniu i Inżynierii Produkcji).
Karta pamięci: 512 MB
Sieć GSM: Orange
Sony Ericsson: W810i
Firmware: R4EA031
Wysłany: 2009-07-03, 00:04
Cześć, mam na imię Adam, to mój pierwszy post na tym forum, mam nadzieję że długo to pobędę Mieszkam w Dąbrowie G. jestem po szkole średniej i chętnie udzielę pomocy odnośnie grafiki oraz wszelkich spraw dotyczących SE W810i
Karta pamięci: 128 MB
Sieć GSM: 36.6
Sony Ericsson: Nokia N72
Wysłany: 2009-07-03, 07:30
Witam!
Mam na Imię Karol. Mieszkam W Gostyniu. Po Wakacjach Idę do 3 klasy gimnazujm. Mogę pomoć w grafice komputerowej lub spraw dot. SE K750i i Komputerów.
_________________ Nie rozmawiaj z idiotą, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem, aż w końcu ludzie nie będą dostrzegać między wami różnicy...
Karta pamięci: 512 MB
Sieć GSM: Era
Sony Ericsson: k550i & w300i & w800i
Wysłany: 2009-11-12, 21:02
Witam
Mam na imię Krzysiek,mieszkam w Gliwicach.
Jeśli czegoś potrzebujecie (dzwonków,gierek itp.) zawsze służę pomocą.Wystarczy że napiszecie chociażby na priva to ja postaram się wystawić to na forum ;] .
Karta pamięci: 4096 MB
Sieć GSM: Plus GSM
Sony Ericsson: K550i
Firmware: CXC 125 0675 R1F
Wysłany: 2009-11-12, 23:41
Już spłodziłem parę postów na tym forum, ale się nie przywitałem
A więc witajcie. Jestem Rafał. Resztę informacji mam w profilu.
Mam nadzieję że miło tu spędzę z wami czas.